Μετάφραση κανείς??
3 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Απ: Μετάφραση κανείς??
Φρένα, ο οποίος χρειάζεται; Στις περισσότερες περιπτώσεις, όταν μπαίνουμε σε μια γωνία τα φρένα δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσα λύνουν. Κάνουμε μια απόφαση να πάει «πιο γρήγορα». Οπότε τι κάνουμε; Το βρήκες. Πηγαίνουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε τις επόμενες ίσια, το κεφάλι σκυμμένος πίσω από την οθόνη και, στη συνέχεια, μόλις έχουμε δίκιο στη ζώνη φόβος για διακοπή της σε βάθος χρόνου, άλμα επάνω από πίσω από την οθόνη, πιάσε μια χούφτα από δεξιά Αντίθετα μοχλό ασήμι, πάρτε το πίσω μέρος του ποδηλάτου ταλαντεύονται και κινείται σε ένδειξη διαμαρτυρίας και στη συνέχεια να αφήσει να πάει, άκρη μέσα και - εισέλθουν στην γωνία με την ίδια ταχύτητα ή πιο αργά από ό, τι θέλαμε.
Μήπως αυτό σας φαίνεται γνωστό σε σας; Θα πρέπει να. Έχω δει ξανά και ξανά, τόσο στο δρόμο και στην αγωνιστική πίστα. Ας ρίξουμε μια ματιά σε ποιες ακριβώς φρένο κάνει τι και πώς να ενισχυθεί η πώματα, αντί να είναι η αιτία της πολύ μαζεμένη ταχύτητα γωνία.
Πίσω φρένο: Αχ, το πίσω φρένο. Είναι τόσο πολλή χρήση ως σοκολάτα FireGuard όταν είστε οδήγηση σε υψηλά επίπεδα της ψυχαγωγίας. Μπορείτε να δείτε μερικά δρομείς που χρησιμοποιούν το πίσω φρένο για δύο λόγους. Ένα, επειδή φτερό είναι να το πάτε στον αυστηρότερο στο σημείο γωνία μέσα. Δύο, για να πάρει το πίσω τέλος να βγει και το "πίσω το ποδήλατο σε« Πρώτον, ούτε από αυτά θα λειτουργήσει στο δρόμο ή στο τοπικό ημέρα σας κομμάτι. Το απαιτούμενο φινέτσα είναι πολύ υψηλή και κάνει την έναρξη της γωνίας πάρα πολύ απασχολημένος.
Υπάρχουν λίγα στοιχεία ότι η χρήση της πίσω γωνίας μέσα σφίγγει τη γραμμή σας. Αν κάτι, επιβραδύνει ακριβώς το ποδήλατο κάτω και ο αναβάτης προσθέτει περισσότερη LEAN να σφίξετε γραμμή του. Όσο για την υποστήριξη την, έχω δει κάποια αναβάτες κάνουμε αυτό με μεγάλη επιτυχία, αλλά με τις στροφές του κινητήρα, και όχι το πίσω φρένο. Δεν έπεισε; Ρίξτε μια ματιά σε κάποιον να γίνει αυτό και να δούμε αν μπορεί να το κάνει σε τόσο δεξιά και αριστερά-handers. Είδα έναν αναβάτη να το κάνετε αυτό σε μια δεξιά στροφή στο Knockhill πρόσφατα. Το αποτέλεσμα ήταν μια εντυπωσιακή διαφάνεια ψάχνουν αλλά αυτός ήταν τόσο απασχολημένος κολασμένων όταν έπρεπε να αφήσει το φρένο πάει να πάρει το ποδήλατο αποδείχθηκε, ότι κάθε πλεονέκτημα που θα μπορούσε να είχε χάθηκε από την κορυφή. Φάνηκε πάρα πολύ απασχολημένος και λαμβάνοντας μακριά πάρα πολύ από την προσοχή του. Υπήρχαν αναβάτες που ήταν πιο γρήγορα, χωρίς αυτήν την τεχνική.
Όσο για οδική χρήση, η μόνη φορά που μπορώ να χρησιμοποιήσω το πίσω μέρος είναι πραγματικά πολύ χαμηλή ταχύτητα - ρυθμό με τα πόδια πραγματικά. Μετά από αυτό, μπορώ να χρησιμοποιήσω μερικές φορές στο βρεγμένο, να κρατήσει το βάρος του ποδηλάτου περίπου 70/30 εμπρός προς τα πίσω. Η κατάχρηση του πίσω κλειδαριές απλά τον τροχό και καταλήγετε σε κάθε είδους προβλήματα. Σκεφτείτε το. Το πίσω φρένο στο πίσω μέρος του ποδηλάτου. Πόσο εύκολο είναι να χάσει την έλξη όταν δεν έχεις το βάρος για να το σπρώξει μέσα στο έδαφος;
Εμπρός φρένο: Τώρα αυτό είναι όπου όλα τα πραγματικά πέδησης λαμβάνει χώρα. Δείχνει επίσης πόσο άχρηστο το πίσω μέρος είναι πραγματικά. Φρένων σκληρά και το βάρος των μεταφορών ποδήλατο προς τα εμπρός. Όσο πιο σκληρά εσείς φρένο, το περισσότερο βάρος μεταφέρεται μέχρι την πίσω ρόδα θα μπορούσε να έχει εγκαταλείψει το έδαφος εντελώς.
Το πρόβλημα με σκληρό μπροστινό πέδησης έρχεται όταν την προσοχή σας μεταβαίνει από το φρένο στο μέτωπο πρόσφυσης των ελαστικών. Το δυσκολότερο ότι μπροστά σκάβει ελαστικού, τόσο πιο ανησυχείτε χάσει το μπροστινό γίνεται. Εάν επρόκειτο να φρένο λίγο νωρίτερα και να έχουν μια καλή ιδέα για το πού θα ήθελε να ρυθμίσετε την ταχύτητα σας, θα ήθελα να είναι πιο ακριβής με την ταχύτητα εισόδου σας και να έχετε περισσότερη προσοχή αριστερά για να ασχοληθεί με μετατρέποντας το ποδήλατο στη γωνία.
Φρενάρεις πιο αργά και πιο δύσκολο, και το μόνο που θα κάνουμε είναι να κάνει ένα λάθος στην ταχύτητα και στο τέλος να πηγαίνει στο πρώτο μέρος της σειρά πάρα πολύ αργά προσπαθώντας να καλύψουν το έδαφος για την εξουσία. Μια περιορισμένη ιδέα, καθώς θα σας κλιμένος πέρα και έχουν μικρότερη πρόσφυση, ως αποτέλεσμα.
Να είναι εύκολο για τον εαυτό σας και να έχουν περισσότερο χρόνο για να ρυθμίσετε τη γωνία επάνω. Τι χάνετε στα τέλη του φρεναρίσματος, θα περισσότερο από να αντισταθμίσει την ταχύτητα εισόδου, με την ικανότητα να πάρει το γκάζι νωρίτερα και σκληρότερα. που σας δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου. Ακόμα και αν είστε δρομέας, η πιο ευγενική σας έναρξης και λήξης σας πέδησης, το λιγότερο την προσοχή σας θα δαπανηθεί για αυτό, καθιστώντας ευκολότερη την εκ νέου προσπεράσει τον τύπο που έχει καταδυθεί μέχρι τα μέσα, όλα έξω από το σχήμα και να τρέξει στο πολύ ζεστό. Η μόνη φορά που αυτό δεν θα λειτουργήσει είναι όταν ο αναβάτης, ο οποίος μόλις πέρασε, σε κάνει να καθυστερήσουν για το γκάζι, κάνοντας δικό σου το λάθος του. Έχω χάσει τον λογαριασμό του το ποσό του χρόνου Έχω απογοητευτεί με άλλους δρομείς να γίνει αυτό, μόνο για χαζό χαμόγελο σε αυτούς για την έξοδο της στροφής, γιατί θα μπορούσα να πάρω για το φυσικό αέριο νωρίτερα και σκληρότερα. Δώστε στον εαυτό σας το χρόνο και τα οφέλη θα είναι τεράστια.
Σώμα Θέση
Έχω παρατηρήσει αναζητούν μέσω του ποδηλάτου Καθαρή φόρουμ των καθυστερήσεων, που φαίνεται να υπάρχει πολλή αναβάτες εκεί έξω που φαίνεται να είναι μέσα στις ίντσες από πάρει sliders γόνατο κάτω, αλλά δεν είναι αρκετά να φθάσει εκεί. Όλοι έρχεται κάτω σε ένα πολύ απλό, αλλά σημαντικό γεγονός - η θέση του σώματός σας είναι λάθος.
Να πάρει γόνατο στο κατάστρωμα έχει περισσότερο να κάνει με το πώς θα "κολλήσει" από ό, τι με γωνία κλίσης. Εντάξει, έτσι ποτέ δεν θα επιτύχουμε πλαστικό ουρανό συρόμενη με το ποδήλατο σας εντελώς όρθια, αλλά έχω χάσει τον λογαριασμό του το ποσό των φορές έχω ακούσει "μπορώ να πάρω με μανταλάκια, τα δάχτυλα των ποδιών, ακόμα και εξάτμισης μπορεί στο πάτωμα, αλλά δεν αλλάζω ποτέ μου γόνατο . " Εάν αυτό είναι εσύ, τότε επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα. Έχετε αρκετό άπαχο. Λείανση οτιδήποτε άλλο στο Tarmac απλά θα οδηγήσει σε μια συντριβή.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι αναβάτες είναι όταν προσπαθούν και «push» γόνατο προς το έδαφος - που συνήθως καταλήγουν να περιστρέφονται γύρω από το πίσω μέρος του ρεζερβουάρ καυσίμου και σπρώξτε το πόδι τους κατά μήκος του fairing. Είναι ένα στυλ που θα δείτε Mick Doohan χρήση αλλά έχει κηλίδων και 500GP ποδήλατο. Αν το δοκιμάσετε, θα είστε στο νοσοκομείο. Μπορείτε πόδι πρέπει να χαλαρώσουν, ώστε να πέφτει στο πάτωμα και για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει να έχετε μια καλή άγκυρα θέση στο εξωτερικό της μοτοσικλέτας με το άλλο πόδι σας.
Μια καλή άγκυρα έχει και άλλα οφέλη. Μπορείτε να μειώσετε τη συμβολή στο τιμόνι, το οποίο καθιστά το ανώτερο σώμα σας χαλαρό πάρα πολύ. Αυτό βοηθά το ποδήλατο για να χειριστεί καλύτερα. Στην πραγματικότητα, εάν μπορείτε να αφήσετε το τιμόνι, αλλά εξακολουθούν να παραμένουν πάνω στο ποδήλατο τότε δεν έχετε μια καλή άγκυρα.
Δοκιμάστε αυτό - που το ποδήλατό σας στο paddock του ή να παραμείνει το κέντρο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πλαϊνό σταντ, αλλά ζητήστε από κάποιον να κρατήσει το ποδήλατο για σας. Ορισμένες ιταλικές αγώνας μοτοσικλετών να κρατήσουν το βάρος του ποδηλάτου, πόσο μάλλον για τον αναβάτη. Τώρα κρέμονται από το κανονικό σας στυλ. Έχεις εκεί; Καλή. Τώρα ας πάμε από το τιμόνι. Αν έρθει συντρίβοντας στο πάτωμα γκαράζ σε αναξιοπρεπή σωρό, τότε δεν έχετε ένα καλό σημείο αγκύρωσης με το εξωτερικό πόδι σας.
Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε αυτές τις περιπτώσεις στη δεξαμενή καυσίμων για να διατηρήσει - αυτό είναι που βρίσκονται εκεί για! Μια σημείωση εδώ για 916 ιδιοκτήτες - ότι υπέροχο δεξαμενή είναι δύσκολο να ασφαλίσει στη. Αν διαπιστώσετε ότι έξω από το πόδι σας είναι στραμμένο προς τον ουρανό, τότε αυτό είναι φυσιολογικό! Εάν δεν μπορείτε να κλειδώσετε στη δεξαμενή, δοκιμάστε τη μετατόπιση τακούνι σας μέχρι να αναγκάσει μηρό σας σε αυτό το κενό.
Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε διαφάνεια γάμο σας αντιμετωπίσει γύρω από το πίσω μέρος του ρεζερβουάρ καυσίμου. Μπορεί να αισθάνεται ωραία, αλλά ανατροπές στο σώμα σας και τις δυνάμεις μέσα στο πόδι σας στο φέρινγκ. Πάντα στόχος για ένα χάσμα μεταξύ της δεξαμενής και την αντιμετώπιση. Κάτι σαν δύο ιντσών θα πρέπει να είναι όλα όσα χρειάζεστε. Πρακτική αυτή την κίνηση μέχρι να αισθάνεται άνετα και στη συνέχεια να βγούμε έξω και να το δοκιμάσετε. Ωστόσο, μπορείτε να αισθανθείτε μεγάλη ένταση στο εξωτερικό πόδι. Αυτό είναι εντάξει - αυτό δείχνει ότι χρησιμοποιείτε τους σωστούς μύες να "κολλήσει" σε με, ώστε να μπορείτε να κρεμάσετε μακριά! Τώρα το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε άπαχο, τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν φυσικά.
Βασικά σημειώσεις θέση σωμάτων:
* Το γόνατο θα πρέπει να εγκλωβίζονται στην κομμένα outs δεξαμενή.
* Το γόνατο είναι έξω και το σώμα χαλαρό.
* Δείτε πώς προσπαθεί να εξαναγκάσει το γόνατό σας ανατροπές κάτω από το σώμα.
* Με τίποτα για να κλειδώσει σε, πώς θα πας να είναι σταθερό πάνω στο ποδήλατο;
Space
Είναι πραγματικά το τελευταίο σύνορο, όταν οδηγάτε μια μοτοσικλέτα. Το ποσό του χώρου πιστεύουμε ότι έχουμε καθορίζει πόσο γρήγορα μπορούμε να προχωρήσουμε εκείνη τη στιγμή. Το λιγότερο που έχουμε, το πιο αργό πάμε. Αλλά (και αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο αλλά), το λιγότερο χώρο αντιλαμβανόμαστε, τόσο πιο γρήγορα νομίζουμε ότι είμαστε. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά γεγονότα εδώ.
Για αρχή, το ανθρώπινο σώμα έχει σχεδιαστεί να ταξιδέψει, με μέση μέγιστη ταχύτητα 11 μιλίων ανά ώρα. Σε αυτή τη ταχύτητα, μπορούμε να πάρουμε σε όλα τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας και εξακολουθούν να έχουν χρόνο για να αλλάξει σχεδιασμένη διαδρομή μας, αν χρειαστεί. Τώρα φανταστείτε διατρέχει ένα γεμάτο δρόμο των ανθρώπων - κάνουν πραγματικά αργή σας κάτω τόσο πολύ;
Παίζοντας ετικέτα στο σχολείο, θα μπορούσε να τρέξει κατ 'έξω, αλλά εξακολουθούν να έχουν αρκετή προσοχή αριστερά για να κρατήσει ένα μάτι για το παιδί που ήταν «αυτό» και να είναι σε θέση να κάνει απότομες και σοβαρές αλλαγές στην κατεύθυνση. Όπως είπα, όλα αυτά λαμβάνει χώρα σε 11 μίλια ανά ώρα.
Τώρα κάνουμε 100 μίλι/ώρα στην ευθεία και μπροστά μας είναι 60 μίλια/ώρα γωνία. Εμείς προφανώς αισθάνονται αρκετά άνετα σε αυτή ακριβώς τη στιγμή. Μπορούμε να δούμε τις δύο πλευρές του δρόμου / πίστα και γνωρίζουμε ότι η γωνία πρόκειται αριστερά ή δεξιά. Μέχρι στιγμής, όλα καλά. Space δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί ένα πρόβλημα όταν ταξιδεύουν σε όρθια θέση και σε ευθεία γραμμή.
Στην πραγματικότητα, έχω ταχύτητα δοκιμαστεί πολλά ποδήλατα και ήταν κοντά σε μια γνήσια 200 μίλι/ώρα. Σε ένα αεροδρόμιο, υπάρχει μικρή διαφορά μεταξύ των 130 μίλι/ώρα και 200 μίλια/ώρα, και αυτό γίνεται φανερό μόνο όταν αρχίσετε να φρενάρετε, όπως ο διάδρομος τρέχει έξω ή κάτι πάει στραβά. Εάν αυτές οι διαδρομές ταχύτητας γινόταν σε κανονικό δρόμο, μπορώ να σας πω τώρα ότι θα ήθελα να αγωνίζονται για να πάρουν πιο γρήγορα ποδήλατα καρφώθηκε στη στάση του, διότι θα φαινόταν τόσο πολύ γρηγορότερα!
Επιστροφή στη γωνιά μας? Πρέπει να ρυθμίσετε την ταχύτητα μας για τη στροφή. Γνωρίζουμε ήδη ότι πλησιάζουμε σε αυτό πάρα πολύ γρήγορα - ο χώρος μας είναι περιορισμένη και δεν μπορούμε να δούμε μέσα από την στροφή. Γι 'αυτό και εφαρμόσει κάποιες δυνάμεις πέδησης (μόνο για να μας δώσει κάτι άλλο να σκεφτούμε) και χρησιμοποιεί το χώρο που βλέπουμε να αποφασίσει πότε θα φλοιό in. Εάν νομίζατε ότι είχατε πολύ τρέχει στην περιοχή να εισέλθει στην σειρά του, θα είναι πολύ πιθανό να μετατραπούν αργότερα!
Η μεσαία της σειρά του φαίνεται να είναι η περιοχή που ο χώρος μας γίνεται πιο κρίσιμο. Στην είσοδο, δεν είναι πάρα πολύ κακό και για την έξοδο, σπάνια φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ωστόσο, στο μεσαίο τρίτο είναι το μέρος όπου έχουμε το λιγότερο χώρο και που συμπτωματικά συμβαίνει να είναι ο τόπος που τη χρειάζονται περισσότερο!
Αν είχε τόσο χώρο στη μέση της στροφής, όπως κάνατε στην ευθεία, θα είστε σε θέση να πάει πιο γρήγορα; Θα αισθάνεστε πιο άνετα; Θα αισθάνονται πιο σίγουροι; Θα στοίχημα η απάντηση είναι ναι σε όλα αυτά τα ζητήματα. Και όταν το κάνετε να πάρετε μια δεξιά γωνία, όταν φαίνεται να ρέει και να είναι γρήγορο, παρόλο που μπορεί να αισθάνονται πιο αργά, θα πρέπει να αισθάνονται σαν να έχουν περισσότερο χώρο γύρω σας, και βελτίωση της όρασης.
Ρίξτε μια ματιά σε αυτό την επόμενη φορά που θα οδηγήσετε. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των γωνιών που αισθάνονται ομαλή και στον έλεγχο, και οι γωνίες που αισθάνονται άβολα και περισσότερο από μια μικρή ragged!
Μήπως αυτό σας φαίνεται γνωστό σε σας; Θα πρέπει να. Έχω δει ξανά και ξανά, τόσο στο δρόμο και στην αγωνιστική πίστα. Ας ρίξουμε μια ματιά σε ποιες ακριβώς φρένο κάνει τι και πώς να ενισχυθεί η πώματα, αντί να είναι η αιτία της πολύ μαζεμένη ταχύτητα γωνία.
Πίσω φρένο: Αχ, το πίσω φρένο. Είναι τόσο πολλή χρήση ως σοκολάτα FireGuard όταν είστε οδήγηση σε υψηλά επίπεδα της ψυχαγωγίας. Μπορείτε να δείτε μερικά δρομείς που χρησιμοποιούν το πίσω φρένο για δύο λόγους. Ένα, επειδή φτερό είναι να το πάτε στον αυστηρότερο στο σημείο γωνία μέσα. Δύο, για να πάρει το πίσω τέλος να βγει και το "πίσω το ποδήλατο σε« Πρώτον, ούτε από αυτά θα λειτουργήσει στο δρόμο ή στο τοπικό ημέρα σας κομμάτι. Το απαιτούμενο φινέτσα είναι πολύ υψηλή και κάνει την έναρξη της γωνίας πάρα πολύ απασχολημένος.
Υπάρχουν λίγα στοιχεία ότι η χρήση της πίσω γωνίας μέσα σφίγγει τη γραμμή σας. Αν κάτι, επιβραδύνει ακριβώς το ποδήλατο κάτω και ο αναβάτης προσθέτει περισσότερη LEAN να σφίξετε γραμμή του. Όσο για την υποστήριξη την, έχω δει κάποια αναβάτες κάνουμε αυτό με μεγάλη επιτυχία, αλλά με τις στροφές του κινητήρα, και όχι το πίσω φρένο. Δεν έπεισε; Ρίξτε μια ματιά σε κάποιον να γίνει αυτό και να δούμε αν μπορεί να το κάνει σε τόσο δεξιά και αριστερά-handers. Είδα έναν αναβάτη να το κάνετε αυτό σε μια δεξιά στροφή στο Knockhill πρόσφατα. Το αποτέλεσμα ήταν μια εντυπωσιακή διαφάνεια ψάχνουν αλλά αυτός ήταν τόσο απασχολημένος κολασμένων όταν έπρεπε να αφήσει το φρένο πάει να πάρει το ποδήλατο αποδείχθηκε, ότι κάθε πλεονέκτημα που θα μπορούσε να είχε χάθηκε από την κορυφή. Φάνηκε πάρα πολύ απασχολημένος και λαμβάνοντας μακριά πάρα πολύ από την προσοχή του. Υπήρχαν αναβάτες που ήταν πιο γρήγορα, χωρίς αυτήν την τεχνική.
Όσο για οδική χρήση, η μόνη φορά που μπορώ να χρησιμοποιήσω το πίσω μέρος είναι πραγματικά πολύ χαμηλή ταχύτητα - ρυθμό με τα πόδια πραγματικά. Μετά από αυτό, μπορώ να χρησιμοποιήσω μερικές φορές στο βρεγμένο, να κρατήσει το βάρος του ποδηλάτου περίπου 70/30 εμπρός προς τα πίσω. Η κατάχρηση του πίσω κλειδαριές απλά τον τροχό και καταλήγετε σε κάθε είδους προβλήματα. Σκεφτείτε το. Το πίσω φρένο στο πίσω μέρος του ποδηλάτου. Πόσο εύκολο είναι να χάσει την έλξη όταν δεν έχεις το βάρος για να το σπρώξει μέσα στο έδαφος;
Εμπρός φρένο: Τώρα αυτό είναι όπου όλα τα πραγματικά πέδησης λαμβάνει χώρα. Δείχνει επίσης πόσο άχρηστο το πίσω μέρος είναι πραγματικά. Φρένων σκληρά και το βάρος των μεταφορών ποδήλατο προς τα εμπρός. Όσο πιο σκληρά εσείς φρένο, το περισσότερο βάρος μεταφέρεται μέχρι την πίσω ρόδα θα μπορούσε να έχει εγκαταλείψει το έδαφος εντελώς.
Το πρόβλημα με σκληρό μπροστινό πέδησης έρχεται όταν την προσοχή σας μεταβαίνει από το φρένο στο μέτωπο πρόσφυσης των ελαστικών. Το δυσκολότερο ότι μπροστά σκάβει ελαστικού, τόσο πιο ανησυχείτε χάσει το μπροστινό γίνεται. Εάν επρόκειτο να φρένο λίγο νωρίτερα και να έχουν μια καλή ιδέα για το πού θα ήθελε να ρυθμίσετε την ταχύτητα σας, θα ήθελα να είναι πιο ακριβής με την ταχύτητα εισόδου σας και να έχετε περισσότερη προσοχή αριστερά για να ασχοληθεί με μετατρέποντας το ποδήλατο στη γωνία.
Φρενάρεις πιο αργά και πιο δύσκολο, και το μόνο που θα κάνουμε είναι να κάνει ένα λάθος στην ταχύτητα και στο τέλος να πηγαίνει στο πρώτο μέρος της σειρά πάρα πολύ αργά προσπαθώντας να καλύψουν το έδαφος για την εξουσία. Μια περιορισμένη ιδέα, καθώς θα σας κλιμένος πέρα και έχουν μικρότερη πρόσφυση, ως αποτέλεσμα.
Να είναι εύκολο για τον εαυτό σας και να έχουν περισσότερο χρόνο για να ρυθμίσετε τη γωνία επάνω. Τι χάνετε στα τέλη του φρεναρίσματος, θα περισσότερο από να αντισταθμίσει την ταχύτητα εισόδου, με την ικανότητα να πάρει το γκάζι νωρίτερα και σκληρότερα. που σας δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου. Ακόμα και αν είστε δρομέας, η πιο ευγενική σας έναρξης και λήξης σας πέδησης, το λιγότερο την προσοχή σας θα δαπανηθεί για αυτό, καθιστώντας ευκολότερη την εκ νέου προσπεράσει τον τύπο που έχει καταδυθεί μέχρι τα μέσα, όλα έξω από το σχήμα και να τρέξει στο πολύ ζεστό. Η μόνη φορά που αυτό δεν θα λειτουργήσει είναι όταν ο αναβάτης, ο οποίος μόλις πέρασε, σε κάνει να καθυστερήσουν για το γκάζι, κάνοντας δικό σου το λάθος του. Έχω χάσει τον λογαριασμό του το ποσό του χρόνου Έχω απογοητευτεί με άλλους δρομείς να γίνει αυτό, μόνο για χαζό χαμόγελο σε αυτούς για την έξοδο της στροφής, γιατί θα μπορούσα να πάρω για το φυσικό αέριο νωρίτερα και σκληρότερα. Δώστε στον εαυτό σας το χρόνο και τα οφέλη θα είναι τεράστια.
Σώμα Θέση
Έχω παρατηρήσει αναζητούν μέσω του ποδηλάτου Καθαρή φόρουμ των καθυστερήσεων, που φαίνεται να υπάρχει πολλή αναβάτες εκεί έξω που φαίνεται να είναι μέσα στις ίντσες από πάρει sliders γόνατο κάτω, αλλά δεν είναι αρκετά να φθάσει εκεί. Όλοι έρχεται κάτω σε ένα πολύ απλό, αλλά σημαντικό γεγονός - η θέση του σώματός σας είναι λάθος.
Να πάρει γόνατο στο κατάστρωμα έχει περισσότερο να κάνει με το πώς θα "κολλήσει" από ό, τι με γωνία κλίσης. Εντάξει, έτσι ποτέ δεν θα επιτύχουμε πλαστικό ουρανό συρόμενη με το ποδήλατο σας εντελώς όρθια, αλλά έχω χάσει τον λογαριασμό του το ποσό των φορές έχω ακούσει "μπορώ να πάρω με μανταλάκια, τα δάχτυλα των ποδιών, ακόμα και εξάτμισης μπορεί στο πάτωμα, αλλά δεν αλλάζω ποτέ μου γόνατο . " Εάν αυτό είναι εσύ, τότε επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα. Έχετε αρκετό άπαχο. Λείανση οτιδήποτε άλλο στο Tarmac απλά θα οδηγήσει σε μια συντριβή.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι αναβάτες είναι όταν προσπαθούν και «push» γόνατο προς το έδαφος - που συνήθως καταλήγουν να περιστρέφονται γύρω από το πίσω μέρος του ρεζερβουάρ καυσίμου και σπρώξτε το πόδι τους κατά μήκος του fairing. Είναι ένα στυλ που θα δείτε Mick Doohan χρήση αλλά έχει κηλίδων και 500GP ποδήλατο. Αν το δοκιμάσετε, θα είστε στο νοσοκομείο. Μπορείτε πόδι πρέπει να χαλαρώσουν, ώστε να πέφτει στο πάτωμα και για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει να έχετε μια καλή άγκυρα θέση στο εξωτερικό της μοτοσικλέτας με το άλλο πόδι σας.
Μια καλή άγκυρα έχει και άλλα οφέλη. Μπορείτε να μειώσετε τη συμβολή στο τιμόνι, το οποίο καθιστά το ανώτερο σώμα σας χαλαρό πάρα πολύ. Αυτό βοηθά το ποδήλατο για να χειριστεί καλύτερα. Στην πραγματικότητα, εάν μπορείτε να αφήσετε το τιμόνι, αλλά εξακολουθούν να παραμένουν πάνω στο ποδήλατο τότε δεν έχετε μια καλή άγκυρα.
Δοκιμάστε αυτό - που το ποδήλατό σας στο paddock του ή να παραμείνει το κέντρο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πλαϊνό σταντ, αλλά ζητήστε από κάποιον να κρατήσει το ποδήλατο για σας. Ορισμένες ιταλικές αγώνας μοτοσικλετών να κρατήσουν το βάρος του ποδηλάτου, πόσο μάλλον για τον αναβάτη. Τώρα κρέμονται από το κανονικό σας στυλ. Έχεις εκεί; Καλή. Τώρα ας πάμε από το τιμόνι. Αν έρθει συντρίβοντας στο πάτωμα γκαράζ σε αναξιοπρεπή σωρό, τότε δεν έχετε ένα καλό σημείο αγκύρωσης με το εξωτερικό πόδι σας.
Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε αυτές τις περιπτώσεις στη δεξαμενή καυσίμων για να διατηρήσει - αυτό είναι που βρίσκονται εκεί για! Μια σημείωση εδώ για 916 ιδιοκτήτες - ότι υπέροχο δεξαμενή είναι δύσκολο να ασφαλίσει στη. Αν διαπιστώσετε ότι έξω από το πόδι σας είναι στραμμένο προς τον ουρανό, τότε αυτό είναι φυσιολογικό! Εάν δεν μπορείτε να κλειδώσετε στη δεξαμενή, δοκιμάστε τη μετατόπιση τακούνι σας μέχρι να αναγκάσει μηρό σας σε αυτό το κενό.
Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε διαφάνεια γάμο σας αντιμετωπίσει γύρω από το πίσω μέρος του ρεζερβουάρ καυσίμου. Μπορεί να αισθάνεται ωραία, αλλά ανατροπές στο σώμα σας και τις δυνάμεις μέσα στο πόδι σας στο φέρινγκ. Πάντα στόχος για ένα χάσμα μεταξύ της δεξαμενής και την αντιμετώπιση. Κάτι σαν δύο ιντσών θα πρέπει να είναι όλα όσα χρειάζεστε. Πρακτική αυτή την κίνηση μέχρι να αισθάνεται άνετα και στη συνέχεια να βγούμε έξω και να το δοκιμάσετε. Ωστόσο, μπορείτε να αισθανθείτε μεγάλη ένταση στο εξωτερικό πόδι. Αυτό είναι εντάξει - αυτό δείχνει ότι χρησιμοποιείτε τους σωστούς μύες να "κολλήσει" σε με, ώστε να μπορείτε να κρεμάσετε μακριά! Τώρα το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε άπαχο, τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν φυσικά.
Βασικά σημειώσεις θέση σωμάτων:
* Το γόνατο θα πρέπει να εγκλωβίζονται στην κομμένα outs δεξαμενή.
* Το γόνατο είναι έξω και το σώμα χαλαρό.
* Δείτε πώς προσπαθεί να εξαναγκάσει το γόνατό σας ανατροπές κάτω από το σώμα.
* Με τίποτα για να κλειδώσει σε, πώς θα πας να είναι σταθερό πάνω στο ποδήλατο;
Space
Είναι πραγματικά το τελευταίο σύνορο, όταν οδηγάτε μια μοτοσικλέτα. Το ποσό του χώρου πιστεύουμε ότι έχουμε καθορίζει πόσο γρήγορα μπορούμε να προχωρήσουμε εκείνη τη στιγμή. Το λιγότερο που έχουμε, το πιο αργό πάμε. Αλλά (και αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο αλλά), το λιγότερο χώρο αντιλαμβανόμαστε, τόσο πιο γρήγορα νομίζουμε ότι είμαστε. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά γεγονότα εδώ.
Για αρχή, το ανθρώπινο σώμα έχει σχεδιαστεί να ταξιδέψει, με μέση μέγιστη ταχύτητα 11 μιλίων ανά ώρα. Σε αυτή τη ταχύτητα, μπορούμε να πάρουμε σε όλα τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας και εξακολουθούν να έχουν χρόνο για να αλλάξει σχεδιασμένη διαδρομή μας, αν χρειαστεί. Τώρα φανταστείτε διατρέχει ένα γεμάτο δρόμο των ανθρώπων - κάνουν πραγματικά αργή σας κάτω τόσο πολύ;
Παίζοντας ετικέτα στο σχολείο, θα μπορούσε να τρέξει κατ 'έξω, αλλά εξακολουθούν να έχουν αρκετή προσοχή αριστερά για να κρατήσει ένα μάτι για το παιδί που ήταν «αυτό» και να είναι σε θέση να κάνει απότομες και σοβαρές αλλαγές στην κατεύθυνση. Όπως είπα, όλα αυτά λαμβάνει χώρα σε 11 μίλια ανά ώρα.
Τώρα κάνουμε 100 μίλι/ώρα στην ευθεία και μπροστά μας είναι 60 μίλια/ώρα γωνία. Εμείς προφανώς αισθάνονται αρκετά άνετα σε αυτή ακριβώς τη στιγμή. Μπορούμε να δούμε τις δύο πλευρές του δρόμου / πίστα και γνωρίζουμε ότι η γωνία πρόκειται αριστερά ή δεξιά. Μέχρι στιγμής, όλα καλά. Space δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί ένα πρόβλημα όταν ταξιδεύουν σε όρθια θέση και σε ευθεία γραμμή.
Στην πραγματικότητα, έχω ταχύτητα δοκιμαστεί πολλά ποδήλατα και ήταν κοντά σε μια γνήσια 200 μίλι/ώρα. Σε ένα αεροδρόμιο, υπάρχει μικρή διαφορά μεταξύ των 130 μίλι/ώρα και 200 μίλια/ώρα, και αυτό γίνεται φανερό μόνο όταν αρχίσετε να φρενάρετε, όπως ο διάδρομος τρέχει έξω ή κάτι πάει στραβά. Εάν αυτές οι διαδρομές ταχύτητας γινόταν σε κανονικό δρόμο, μπορώ να σας πω τώρα ότι θα ήθελα να αγωνίζονται για να πάρουν πιο γρήγορα ποδήλατα καρφώθηκε στη στάση του, διότι θα φαινόταν τόσο πολύ γρηγορότερα!
Επιστροφή στη γωνιά μας? Πρέπει να ρυθμίσετε την ταχύτητα μας για τη στροφή. Γνωρίζουμε ήδη ότι πλησιάζουμε σε αυτό πάρα πολύ γρήγορα - ο χώρος μας είναι περιορισμένη και δεν μπορούμε να δούμε μέσα από την στροφή. Γι 'αυτό και εφαρμόσει κάποιες δυνάμεις πέδησης (μόνο για να μας δώσει κάτι άλλο να σκεφτούμε) και χρησιμοποιεί το χώρο που βλέπουμε να αποφασίσει πότε θα φλοιό in. Εάν νομίζατε ότι είχατε πολύ τρέχει στην περιοχή να εισέλθει στην σειρά του, θα είναι πολύ πιθανό να μετατραπούν αργότερα!
Η μεσαία της σειρά του φαίνεται να είναι η περιοχή που ο χώρος μας γίνεται πιο κρίσιμο. Στην είσοδο, δεν είναι πάρα πολύ κακό και για την έξοδο, σπάνια φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ωστόσο, στο μεσαίο τρίτο είναι το μέρος όπου έχουμε το λιγότερο χώρο και που συμπτωματικά συμβαίνει να είναι ο τόπος που τη χρειάζονται περισσότερο!
Αν είχε τόσο χώρο στη μέση της στροφής, όπως κάνατε στην ευθεία, θα είστε σε θέση να πάει πιο γρήγορα; Θα αισθάνεστε πιο άνετα; Θα αισθάνονται πιο σίγουροι; Θα στοίχημα η απάντηση είναι ναι σε όλα αυτά τα ζητήματα. Και όταν το κάνετε να πάρετε μια δεξιά γωνία, όταν φαίνεται να ρέει και να είναι γρήγορο, παρόλο που μπορεί να αισθάνονται πιο αργά, θα πρέπει να αισθάνονται σαν να έχουν περισσότερο χώρο γύρω σας, και βελτίωση της όρασης.
Ρίξτε μια ματιά σε αυτό την επόμενη φορά που θα οδηγήσετε. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των γωνιών που αισθάνονται ομαλή και στον έλεγχο, και οι γωνίες που αισθάνονται άβολα και περισσότερο από μια μικρή ragged!
sergios hellas- Αριθμός μηνυμάτων : 81
Ημερομηνία εγγραφής : 10/02/2011
Ηλικία : 35
Τόπος : Γιαννιτσά
Απ: Μετάφραση κανείς??
Γκούγκλλλ τρανσλέιτ!!!
Μου'κανε πάντως πολύ εντύπωση...έκανε σχετικά ΚΑΛΗ μετάφραση
Μου'κανε πάντως πολύ εντύπωση...έκανε σχετικά ΚΑΛΗ μετάφραση
sergios hellas- Αριθμός μηνυμάτων : 81
Ημερομηνία εγγραφής : 10/02/2011
Ηλικία : 35
Τόπος : Γιαννιτσά
Απ: Μετάφραση κανείς??
Μέχρι στιγμής κάνει την καλύτερη μετάφραση, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν...
Αλλά όπως και να χει... ώρες ώρες... χάνει την μπάλα!
Αλλά όπως και να χει... ώρες ώρες... χάνει την μπάλα!
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης