Service 5.000 χιλ...
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Service 5.000 χιλ...
Για πείτε μου εσείς που ξέρετε και 1-2... άντε 3 (βαριά βαριά) πράγματα παραπάνω απο μένα...
Στο manual της μηχανής, όσον αφορά το λάδι κινητήρα, αναφέρει τις εξής προδιαγραφές:
Να υποθέσω πως το προτιμώμενο λάδι θα πρέπει να είναι SAE 10W-50?
Υ.Γ.
Τι αλλάζουν στα 5.000? Λάδι κινητήρα και φίλτρο λαδιού?
Στο manual της μηχανής, όσον αφορά το λάδι κινητήρα, αναφέρει τις εξής προδιαγραφές:
Να υποθέσω πως το προτιμώμενο λάδι θα πρέπει να είναι SAE 10W-50?
Υ.Γ.
Τι αλλάζουν στα 5.000? Λάδι κινητήρα και φίλτρο λαδιού?
Απ: Service 5.000 χιλ...
γιατί ρε παιδί 10-50 ??δεν νομίζω να έχουμε πάνω απο 40 βαθμούς το καλοκαίρι (εκτος και αν ξέρεις κάτι παραπάνω). Οι θερμοκρασίες αυτές είναι η μέση θερμοκρασία της περιόδου, πχ αν έχεις 10-30 και κάνει δύο μέρες τον Μαιο 35 βαθμούς δεν τρέχεις να το αλλάξείς. Κατα την γνώμη μου θα πρέπει να βάλεις κάποιο 10-40 ημισυνθετικό (για να καλήψεις την SG και ΜΑ που απαιτεί η μαμα).
Στα 5000 νομίζω μόνο λάδια αλλάζεις αλλά ρίξε μια ματία στα διαστήματα συντήρηρης που γράφει το manual να είσαι σίγουρος.
Στα 5000 νομίζω μόνο λάδια αλλάζεις αλλά ρίξε μια ματία στα διαστήματα συντήρηρης που γράφει το manual να είσαι σίγουρος.
foggi- Αριθμός μηνυμάτων : 330
Ημερομηνία εγγραφής : 10/02/2011
Ηλικία : 42
Τόπος : Γιαννιτσα
Απ: Service 5.000 χιλ...
foggi έγραψε:γιατί ρε παιδί 10-50 ??δεν νομίζω να έχουμε πάνω απο 40 βαθμούς το καλοκαίρι (εκτος και αν ξέρεις κάτι παραπάνω). Οι θερμοκρασίες αυτές είναι η μέση θερμοκρασία της περιόδου, πχ αν έχεις 10-30 και κάνει δύο μέρες τον Μαιο 35 βαθμούς δεν τρέχεις να το αλλάξείς. Κατα την γνώμη μου θα πρέπει να βάλεις κάποιο 10-40 ημισυνθετικό (για να καλήψεις την SG και ΜΑ που απαιτεί η μαμα).
Στα 5000 νομίζω μόνο λάδια αλλάζεις αλλά ρίξε μια ματία στα διαστήματα συντήρηρης που γράφει το manual να είσαι σίγουρος.
+600
Απ: Service 5.000 χιλ...
Μόλις μίλησα με "Μοτοδίκτυο" και μου είπε πως συνήθως βάζουν Yamalube 20W50!
Και το κόστος του service (το οποίο περιλαμβάνει μόνο αλλαγή λαδιού) είναι ~60€...
Αν το manual μου λέει πως θα χρειαστώ 2,5 λίτρα, τότε στην ουσία χρεώνετε 24€/λίτρο?!?!?
Υ.Γ.
Υποτίθεται πως δεν χρεώνει εργατικά, μιας και το μοτο το έχω πάρει απ αυτούς...
Υ.Γ.2
Ακόμη και 4 λίτρα να υπολογίζει πως θα χρειαστούν... πάλι είναι 15€/λίτρο!
Και το κόστος του service (το οποίο περιλαμβάνει μόνο αλλαγή λαδιού) είναι ~60€...
Αν το manual μου λέει πως θα χρειαστώ 2,5 λίτρα, τότε στην ουσία χρεώνετε 24€/λίτρο?!?!?
Υ.Γ.
Υποτίθεται πως δεν χρεώνει εργατικά, μιας και το μοτο το έχω πάρει απ αυτούς...
Υ.Γ.2
Ακόμη και 4 λίτρα να υπολογίζει πως θα χρειαστούν... πάλι είναι 15€/λίτρο!
Απ: Service 5.000 χιλ...
phantom έγραψε:Μόλις μίλησα με "Μοτοδίκτυο" και μου είπε πως συνήθως βάζουν Yamalube 20W50!
Και το κόστος του service (το οποίο περιλαμβάνει μόνο αλλαγή λαδιού) είναι ~60€...
Αν το manual μου λέει πως θα χρειαστώ 2,5 λίτρα, τότε στην ουσία χρεώνετε 24€/λίτρο?!?!?
Υ.Γ.
Υποτίθεται πως δεν χρεώνει εργατικά, μιας και το μοτο το έχω πάρει απ αυτούς...
Υ.Γ.2
Ακόμη και 4 λίτρα να υπολογίζει πως θα χρειαστούν... πάλι είναι 15€/λίτρο!
20-50?????????????
no!!!!!με τίποτα!!!!πολύ χοντρό λάδι για υδραυλικές βαλβίδες....
Απ: Service 5.000 χιλ...
Πήγαινε παλικάρι μου σε έναν μάστορα και θα σου πει αυτός τι να βάλεις.. 100 άτομα να ρωτήσεις 100 διαφορετικά πράγματα θα σου πούνε.
TSAKALI- Admin
- Αριθμός μηνυμάτων : 328
Ημερομηνία εγγραφής : 09/02/2011
Ηλικία : 44
Τόπος : Giannitsa
Απ: Service 5.000 χιλ...
1) Ο μάστορας, αν δεν το πρόσεξες, ήδη μου είπε τι θα βάλει...TSAKALI έγραψε:Πήγαινε παλικάρι μου σε έναν μάστορα και θα σου πει αυτός τι να βάλεις.. 100 άτομα να ρωτήσεις 100 διαφορετικά πράγματα θα σου πούνε.
2) 100 άτομα δεν έχει εδώ μέσα... Μετα βίας είναι 5! Απο τους 5, οι 2-3 ασχολούνται με το forum και αν θυμάμαι καλά απο τα παιδικά μου χρόνια... τα forum είναι για να κάνεις ερωτήσεις... και να παίρνεις απαντήσεις, όταν δεν ξέρεις που πάνε τα 5 σχετικά με το αντικείμενο που συζητάς...
Υ.Γ.
Αλλά είπαμε... έχεις την νοοτροπία του Ελληνάρα...
Πάνε για service... και δε γαμιέτε... όλο και κάτι θα σου βάλει!
Λάδι μηχανής θα είναι? Λάδι αυτοκινήτου? Λάδι κάρου? Λάδι για τηγάνισμα? Δεν πειράζει!
Ε εμένα με πειράζει! Οπότε... θα συνεχίσω να ρωτάω και όποιος καλός άνθρωπος θέλει, θα μου γράψει 5-10 λέξεις με μια περιεκτική/λιτή απάντηση και όχι 20-25 λέξεις απλά για να μου πει... τίποτα!
Απ: Service 5.000 χιλ...
και 100 μάστορες να ρωτήσεις 100 γνώμες θα πάρεις.....
όπως είπα και πάνω, βάλε ένα οποιοδήποτε 10-40 ημισυνθετικό (δεν σου λέω μαρκα γιατί το θέμα θα πάει στους διαξιφισμούς)νομίζω είναι το καλύτερο για το μοτέρ σου το 20-50 είναι για το harley του γιάννη
όπως είπα και πάνω, βάλε ένα οποιοδήποτε 10-40 ημισυνθετικό (δεν σου λέω μαρκα γιατί το θέμα θα πάει στους διαξιφισμούς)νομίζω είναι το καλύτερο για το μοτέρ σου το 20-50 είναι για το harley του γιάννη
foggi- Αριθμός μηνυμάτων : 330
Ημερομηνία εγγραφής : 10/02/2011
Ηλικία : 42
Τόπος : Γιαννιτσα
Απ: Service 5.000 χιλ...
foggi έγραψε:και 100 μάστορες να ρωτήσεις 100 γνώμες θα πάρεις.....
όπως είπα και πάνω, βάλε ένα οποιοδήποτε 10-40 ημισυνθετικό (δεν σου λέω μαρκα γιατί το θέμα θα πάει στους διαξιφισμούς)νομίζω είναι το καλύτερο για το μοτέρ σου το 20-50 είναι για το harley του γιάννη
Thanx foggie...
Τώρα όσον αφορά τις διαφορετικές μάρκες... πιστεύω πως στην πλειοψηφία είναι περισσότερο θέμα "ονόματος" και τίποτα παραπάνω!
Δεν έχω superbike που πηγαίνει με τεντωμένο μοτέρ συνέχεια...
Ένα οποιοδήποτε λάδι 10W-40 semi-synthetic SG/MA πιστεύω πληροί τις προϋποθέσεις που με ενδιαφέρουν... Σωστά?
Απ: Service 5.000 χιλ...
foggi έγραψε:και 100 μάστορες να ρωτήσεις 100 γνώμες θα πάρεις.....
όπως είπα και πάνω, βάλε ένα οποιοδήποτε 10-40 ημισυνθετικό (δεν σου λέω μαρκα γιατί το θέμα θα πάει στους διαξιφισμούς)νομίζω είναι το καλύτερο για το μοτέρ σου το 20-50 είναι για το harley του γιάννη
ακόμα και ο Γιαννης σήμερα που έκανε σερβις 15-50 έβαλε....!!!!!!
+600 στα άλλα Στέλιο!!!!
Απ: Service 5.000 χιλ...
Ναι τα περισσότερα ημι καλύπτουν την SG και ΜΑ
foggi- Αριθμός μηνυμάτων : 330
Ημερομηνία εγγραφής : 10/02/2011
Ηλικία : 42
Τόπος : Γιαννιτσα
Απ: Service 5.000 χιλ...
Σήμερα έπεσε το μάτι μου σε κάτι λιπαντικά της ΕΚΟ για αυτοκίνητα...
Όταν ένα λιπαντικό είναι 10W-40 SG... αλλά είναι για αυτοκίνητα... τι διαφορές έχει με κάποιο άλλο που βγαίνει αποκλειστικά για μηχανές?
Όταν ένα λιπαντικό είναι 10W-40 SG... αλλά είναι για αυτοκίνητα... τι διαφορές έχει με κάποιο άλλο που βγαίνει αποκλειστικά για μηχανές?
Απ: Service 5.000 χιλ...
phantom έγραψε:Σήμερα έπεσε το μάτι μου σε κάτι λιπαντικά της ΕΚΟ για αυτοκίνητα...
Όταν ένα λιπαντικό είναι 10W-40 SG... αλλά είναι για αυτοκίνητα... τι διαφορές έχει με κάποιο άλλο που βγαίνει αποκλειστικά για μηχανές?
Το λάδι της μηχανής έχει ειδικά πρόσθετα γιατί κυλάει και στο κιβώτιο ενώ του κουτιού όχι.Μη το ψάχνεις,θα μπερδευτείς στο τέλος......βάλε ένα 15-50 ή 15-40 ή 10-40 και τελείωνε....(γνώμη μου..)
Απ: Service 5.000 χιλ...
αν είδες 10-40 SG σε λάδι αυτοκινήτου πάει να πέι ότι είναι πολύ παλίο το λάδι. τα σημερηνά λιπαντικά αυτοκινήτου καλύπτουν στην πλειοψηφία τους τους την προδιαγραφή SL και σίγουρα όλα καλύπτουν την SJ.
Τώρα αν εχουν διαφορά με τα λιπαντικά των μοτο αυτό είναι μία μεγάλη συζήτητση που δεν έχει λυθεί εδώ και πολλά χρόνια (Δεν θέλουν να το λύσουν οι εταιρίες για προφανείς λόγους). "Θεωριτικά" τα λάδια των αυτοκινήτων δεν κάνουν για το κιβώτιο των μοτό αφού δεν περιέχουν ειδικά πρόσθετα(τα οποία κανείς ποτέ δεν ονόμασε ή τουλάχιστον δεν έχω δεί εγώ μετά από πολύ ψάξιμο). Επίσεις τα αντιτριβικά πρόσθετα που περιέχουν (εξου και η προδιαγραφή SL*) κάνουν τον συμπλέκτη να πατηνάρει αφού στις μοτο ο συμπλέκτης βρίσκεται μέσα στο λάδι σε αντίθεση με αυτόν του αυτοκινήτου που είναι ξερός.
Όλα αυτά που σου έγραψα πιο πάνω αφορούν τις επίσημες θέσεις των εταιριών, η δική μου άποψη είναι η εξής:
Ειδικά πρόθετα για το κιβώτιο δεν υπάρχουν
Όσο αφορά τα αντιτριβικά, παλαιότερα όντως υπήρχε πρόβλημα με τους συμπλέκτες των μοτό που πατινάριζαν, πρόβλημα το οποίο λύθηκε με το πέρασμα του χρόνου απο τους κατασκευαστές μοτο και τώρα πλέον υπάρχουν κάποια λιπαντικά (MOTUL, AMSOIL) που καλύπτουν την SL.
Και τώρα πρόσεξε το ζουμί: Τα λιπαντικά των μοτο είναι ακριβότερα απο των αυτοκινήτων και παρέχουν τεχνολογία του 90.
Όλο το θέμα είναι ψυχολογικό βάλε ένα λάδι μοτο, όσο το ψάχνεις τόσο μπερδεύεσαι
Τώρα αν εχουν διαφορά με τα λιπαντικά των μοτο αυτό είναι μία μεγάλη συζήτητση που δεν έχει λυθεί εδώ και πολλά χρόνια (Δεν θέλουν να το λύσουν οι εταιρίες για προφανείς λόγους). "Θεωριτικά" τα λάδια των αυτοκινήτων δεν κάνουν για το κιβώτιο των μοτό αφού δεν περιέχουν ειδικά πρόσθετα(τα οποία κανείς ποτέ δεν ονόμασε ή τουλάχιστον δεν έχω δεί εγώ μετά από πολύ ψάξιμο). Επίσεις τα αντιτριβικά πρόσθετα που περιέχουν (εξου και η προδιαγραφή SL*) κάνουν τον συμπλέκτη να πατηνάρει αφού στις μοτο ο συμπλέκτης βρίσκεται μέσα στο λάδι σε αντίθεση με αυτόν του αυτοκινήτου που είναι ξερός.
Όλα αυτά που σου έγραψα πιο πάνω αφορούν τις επίσημες θέσεις των εταιριών, η δική μου άποψη είναι η εξής:
Ειδικά πρόθετα για το κιβώτιο δεν υπάρχουν
Όσο αφορά τα αντιτριβικά, παλαιότερα όντως υπήρχε πρόβλημα με τους συμπλέκτες των μοτό που πατινάριζαν, πρόβλημα το οποίο λύθηκε με το πέρασμα του χρόνου απο τους κατασκευαστές μοτο και τώρα πλέον υπάρχουν κάποια λιπαντικά (MOTUL, AMSOIL) που καλύπτουν την SL.
Και τώρα πρόσεξε το ζουμί: Τα λιπαντικά των μοτο είναι ακριβότερα απο των αυτοκινήτων και παρέχουν τεχνολογία του 90.
Όλο το θέμα είναι ψυχολογικό βάλε ένα λάδι μοτο, όσο το ψάχνεις τόσο μπερδεύεσαι
foggi- Αριθμός μηνυμάτων : 330
Ημερομηνία εγγραφής : 10/02/2011
Ηλικία : 42
Τόπος : Γιαννιτσα
Απ: Service 5.000 χιλ...
Όντως τις τελευταίες μέρες που άρχισα να το ψάχνω... έχω χάσει την μπάλα...
Και κάτι τελευταίο...
Το ημισυνθετικό Mobil Extra 4T 10W-40 (αναφέρει πως "υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές: API SJ, JASO ΜΑ").
Υποτίθεται πως κάνει για την περίπτωσή μου μιας και η Yamaha θέλει "SG" ενώ αυτό είναι "SJ"! Άρα μεταγενέστερο... Σωστά?
Και κάτι τελευταίο...
Το ημισυνθετικό Mobil Extra 4T 10W-40 (αναφέρει πως "υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές: API SJ, JASO ΜΑ").
Υποτίθεται πως κάνει για την περίπτωσή μου μιας και η Yamaha θέλει "SG" ενώ αυτό είναι "SJ"! Άρα μεταγενέστερο... Σωστά?
Απ: Service 5.000 χιλ...
phantom έγραψε:Όντως τις τελευταίες μέρες που άρχισα να το ψάχνω... έχω χάσει την μπάλα...
Και κάτι τελευταίο...
Το ημισυνθετικό Mobil Extra 4T 10W-40 (αναφέρει πως "υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές: API SJ, JASO ΜΑ").
Υποτίθεται πως κάνει για την περίπτωσή μου μιας και η Yamaha θέλει "SG" ενώ αυτό είναι "SJ"! Άρα μεταγενέστερο... Σωστά?
foggi- Αριθμός μηνυμάτων : 330
Ημερομηνία εγγραφής : 10/02/2011
Ηλικία : 42
Τόπος : Γιαννιτσα
Απ: Service 5.000 χιλ...
Ρε παίδες... Είναι λογικό να σου καεί η λάμπα πορείας τόσο γρήγορα? (πριν τα 5.000χιλ)
Απ: Service 5.000 χιλ...
Μετά τα 250km/h καιγονταί....
spam off ναι ρε συ μπορεί να σου καεί και στα 1000km, η διάρκεια ζωής της λάμπας δεν έχει να κανει με τα χιλίομετρα
spam off ναι ρε συ μπορεί να σου καεί και στα 1000km, η διάρκεια ζωής της λάμπας δεν έχει να κανει με τα χιλίομετρα
foggi- Αριθμός μηνυμάτων : 330
Ημερομηνία εγγραφής : 10/02/2011
Ηλικία : 42
Τόπος : Γιαννιτσα
Απ: Service 5.000 χιλ...
Ε αυτό θα είναι μάλλον... Είπα να δοκιμάσω για πρώτη φορά να βάλω τρίτη... και γκάζωσα... Τι το θελα!?foggi έγραψε:Μετά τα 250km/h καιγονταί....
Απλά μου έκανε εντύπωση πως τόσο γρήγορα να κάηκε λάμπα, γιατί το κουτάκι μου το έχω 5 χρόνια σχεδόν... και δεν κάηκε τίποτα... όπως επίσης και το F1Zr που το έχω απο το 2001 και επίσης δεν κάηκε τίποτα...foggi έγραψε:spam off ναι ρε συ μπορεί να σου καεί και στα 1000km, η διάρκεια ζωής της λάμπας δεν έχει να κανει με τα χιλίομετρα
Απ: Service 5.000 χιλ...
phantom έγραψε:Ε αυτό θα είναι μάλλον... Είπα να δοκιμάσω για πρώτη φορά να βάλω τρίτη... και γκάζωσα... Τι το θελα!?foggi έγραψε:Μετά τα 250km/h καιγονταί....Απλά μου έκανε εντύπωση πως τόσο γρήγορα να κάηκε λάμπα, γιατί το κουτάκι μου το έχω 5 χρόνια σχεδόν... και δεν κάηκε τίποτα... όπως επίσης και το F1Zr που το έχω απο το 2001 και επίσης δεν κάηκε τίποτα...foggi έγραψε:spam off ναι ρε συ μπορεί να σου καεί και στα 1000km, η διάρκεια ζωής της λάμπας δεν έχει να κανει με τα χιλίομετρα
οι μοτο επειδή έχουν ψυχή είναι πιο ευαίσθητες......!!!!!!!
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης